Frida hatar att hosta som en gris...

.. för dte är jätte jobbigt!
Har hostat som en gris hela dagen skönt med lov snart då så får jag vila mig.
Haha, idag har det varit skola helt okej.
Hade prov på so:n och det gick bra jag svara på alla frågor utan 2.
Men jag har säkert andra fel också.

Hade träning efter skolan, var väl okej...
Gjorde inte så mycket om man säger så för det var bara en timma idag.
Shit asså vad vi hade kul på no:n idag och det kommer vi ha imorgon också.
Gissa var vi ska göra!? ;)

Inte så mycket att skriva men i alla fall ett STORT GRATTIS till Alva och Linus! :)
Jag är avvvviiiiissss på dom :(
Jag vill också ha pojkvän... haha
Vi sa typ till en del killar vill du bli ihop med mig/Frida.
Haha lite överdrivet?

Orkar inte blogga mer men jag bloggar imorgon,
See ya! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0