Igår & idag :)

Tjennare!

Nu ska jag berätta lite om igår.
Men först så ska jag säga att jag lovade ju att det skulle bli en outfit men jag råkade redera bilderna så det blir ingen outfit.

I alla fall jag och Martina åkte till Idorna vid en 18.00 men igentligen började det då.
Vi kom vid 18.30 ungefär vi kom lite senare för Martina hade varit i stallet hela dagen så hon blev sen hem.
När vi hade kommit dit så var det lite "stelt" men det kom igång.
Vi åt och det var tacos och till efterätt blev det glass!

Vi hade i alla fall jätte kul vi gjorde några lekar också.
Haha, så dansade vi som bara den asså.
Skit kul värkligen
kommer en grupp bild sedan :)
Det var lite om igår.


Lite om idag:


Vacknade vid en 11.00 åt lite frukost.
Sedan hade jag inget att göra så jag satte mig vid datan.
Efter det så bakade jag åt mamma.
Blev några muffins jag lägger ut bil och recep imorgon, hoppas det är okej.

Efter det så gick jag ut med Elton och jag håller på att lära han ett nytt komando.
Kanske kommer ett vidio inlägg någon dag när vi tränar!?
Vet inte än.
I alla fall efter det så var jag med Ellen vi har gjort massa olika saker.
Men nu ska jag se på tv.

See ya! ♥

Kommentarer
Postat av: Angela

jodå de är bra :)

2010-10-11 @ 11:14:27
URL: http://angelacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0