Löv bus ;)

Hejloj
( Nya ordet för i dag )
xD !(Y)
Ajja idag har ju jag lekt med Frida
elr ja vi leker ju ännu för hon ska
sova här! (Y)
´
´
Aa men min dag började så här !
jag vaknade klocka 07.30
asså halv åtta
jag hjälpte pappa att göra  några goa mackor
som han skulle ha med sig till jakten !!....
Sen tog jag det bara lugnt åt frukost och sånt
sen vid typ halv 10 så gick jag och min mamma ut och red på Indra och Billy ( En kompis häst )
vi red typ i en timme så klockan va typ 11 när vi kom hem jag gjorde i ordning mig och så
sen kom Elin och hennes kompis hem till oss och så tog vi ut hästarna och sedan följde jag med dom hem och åt mat för mamma hade åkte till mormor ! ( hos ska sova där  så hon åkte tidigare )
men i alla fall vi åt hamburgare det va gott.
sen såg jag att klockan va ungefär 2
elr ja vad jag nu trodde för att det vissa sig att deras klocka gick fel och Frida skulle komma klockan halv 3 ungefär så jag tänkte att det va bäst att gå hem
med deras klocka gick en halvtimme för sent :/
så jag fick spring hem och där stod Frida och vänta ;)
snacka om att jag va trött sen ;)
Aa men nu gör jag mitt blogg inlägg lite kortare för jag orkar inte skirva så mycket mer xD
vi kom nyss in från att ha tagit in hästana och att ha vart ute och tagit kort ! <33
vi ska nog göra en ny header om ett litet tag  ( Höst ) ;)
vi tog kort med löv och grejer ;)
haha ja ni kommer nog märka det om ett litet tag !  =) <33
puss och hej leverpastej ! <33

Kommentarer
Postat av: elin hallman

sv: Verkligen!

Det känns inte riktigt som min grej, det där med frågestunder, men visst kan jag ha det i åtanke ;)

2010-10-16 @ 19:13:43
URL: http://elinhallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0