Tråkigt................!

hallo
Om jag ska vara riktigt ärlig så tycker jag
att det är riktigt tråkigt att blogga
i alla fall nu på det sista
Men man tycker ju så man gör och
jag har tyckt det vart riktigt tråkigt
jag har nästan inte ens vart
inne på datan
och jag ska vara ärlig ;)
och det är inte vanligt
men det är så himla mycket nu
jag har en envis häst jag måste få kontroll över
det är Skolan tex Läxor och att hänga med över huvud taget
vissa har ju lätt för sånt och vissa har lite svårt
för det. Jag har nog rätt lätt för sånt
men liksom jag känner ändå att ni kanske vill
veta varför jag inte bloggar så mycket
jag menar liksom det att jag är inte den tjejen som
kan sitta vid en dator i 1-2-3 timar om dagen
utan jag är en sån tjej som har mycket att göra på dagarna
och har inte den tiden som kanske alla andra har jag menar
jag har elr ja vi har 3 hundar 1 katt och 4 hästar
och det sköter inte sig själv
jag går upp halv 6 elr 6 varje morgon för att
ha tid på mej att ge alla hästar mat och så
aa fast inte på helgen då men ;)
Men asså nu ska ni inte tro att jag är någon
jävla pucko elr så men jag ville bara förklara för er
att det är inte så himla lätt för mig att
göra inlägg  och sånt ! <33
'
'
'
Ajja Idag har jag vart i skolan, en skit skön dag
på So:n såg vi på Film och vi har ju
haft håltimma <33! =)
I like , I like ;D
Och sen när jag kom hem så åkte jag och red
på Indra jag hoppa det gick bra som bara den !
(Indra du är en dröm häst !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.....<3333)
jag hoppa 1.10 -1.20 någon stans
i kombination i oxer
det va skit skoj ! <3 =)
Aaa men nu orkar jag inte skriva mer !
puss och kram skumbanan ! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0