1 september 2010- Förkyld!

!Hola!

Det ända jag tänker på nu är hur jag ska klara mig på idrotten i morgon!

Vi ska ha kondition täst för det första har jag blivit väldigt förkyld och för det andra jag har usel kondition.
Men tränging ger fördig het.

I alla fall hatar att vara förkyld det är jätte många i skolan som är förkylda.
Men nu är det att kämpa och att inte bli sjukare, inför Gjendebu.
Det vore ju ingen hitt.
Nu har halva veckan gått och det är bara torsdag och fredga kvar.
Och på fredag kommer nog Lina hem till mig så vi ska gör våfflor. <3
Vi är bäst på det.


I skolan idag hade vi ett antomob möte och och en tjej till blev utvalda till det.
Men vi prata bara mäst/ pärsenterade oss!
Det kommer nog bli bra men jag är ganska blyg av mig.
Snart ska jag äta kyckling och sedan bär det nog av till Martina och Ida!?
Pratade på det förut i alla fall.

Jag har inte bloggat på några dagar nu?
Men nu gör jag det.
Ska äta nu.

Puss hej, och här får ni en bild också!
(klicka på bilden, kommer till Martina)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0