21 september 2010...

Tjolla ;)

Idag har jag verit i skolan som vanligt!
Det har varit bra inte gjort så mycket förutom lektionerna då.
Men annars har det varit bra...

Igår så köpte jag en data en Toshiba (Y)♥
Jätte nöjd bara lite ovant haha men jag gillar den i alla fall.
När jag kom hem gjorde jag inte så mycket åt lite sen gick jag ut med Elton.
Och så har jag gjort matte och engelska jag orkar inte plugga på no...
Jag gör det imorgon och på torsdag osv.

Vet ni en sak?
Jag och Lina har studie dag på torsdag ;)
Så sköööööönnnnntttt.
Inte så mycket mer att skriva, asså jag tycker jag skriver såå tråååkkiiiiiggaaa linägg:(
Det är ju inte bra.
Men snart ska jag gå ut tror jag så aa.
Vi hörs imorgon.

See ya!♥
Nu kommer kvällens låt och en bild!


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte konstig att inläggen blir tråkiga .. du är ju tråkig -.-

2010-09-22 @ 07:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0