26 september 2010

Hej alla bloggläsare!
Hoppas ni har haft en bra helg.
Det har jag i alla fall igår lördag var jag med Martina och hon sov över här.
Vi såg på my camp rock jag gillar den filmen ;)
Och så åt vi gott, räääkkkor. ♥
Det gillar jag också, haha!

I alla fall vi vakna vid en 10.00 tror jag.
Så år vi frukost och sånt jag duschade m.m.
Sen skulle jag ner till farfar Ellen och Linnea var där.
Vi hade väl kul han inte göra så mycket förren Ellen skulle iväg...
Så jag fick vara med Linnea men efter en stund så ringde pappa och sa att det var mat.
Jag gick hem och åt gick ner till farfar igen.

Jag och Linnea satt och prata privata saker.
Haha
...
Och sen kom mamma och pappa ner till farfar.
Vi satt och pratade om lite konsitiga saker eller vad man ska säga.
Och så bestämde jag och Linnea eller aa jag att Linnea skulle med mig till skolan någon dag.
Om jag får ta med mig någon till skolan då och sånt och vi vill att det ska bli på en fredag.
Haha, inte så mycket mer att skriva i alla fall.

Helgen har gått väldigt fort i alla fall tycker jag så imorgon är det redan skolan...
Jaja får väl hoppas att veckan går fort.
See ya! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0