Kom hem igår 19.20

Japp nu är jag hemma i Sverige igen :D
Skönt kan jag säga har saknat familjen, sängen och allt.
Men det vet skit skoj där uppe i alla fall på kvällarna.
Vandringarna var okej, jag gick till Gjendetunga, Storodalen och Glacigären!
Jag kunde inte gå upp på en topp som heter Svartedalspiggen för jag var jätte förkyld så jag och några ledare bestämde att jag inte skulle göra det men det hade jag villat!

Vi fick god mat och allt vi spelade kort och gitarr på kvällarna vi hade jätte mysigt.
I alla fall vi åkte i måsdas klockan 05.30 och var framme i Gjendeu vid 16.00 - 17.00 tror jag.
Och vi åkte igår vid 10.00 och kom hem till Munkedal vid 19.20.
Men på vägen upp så satt jag och Alice och Eric och snacka och så pratade Eric och Alice om att man inte får snatta.

Så skulle Eric säga att det är inte tillåtet att snatta i Sverige.
Men han sa- Det är inte til åtet att snatta i Snorge!
Haha, shit vad vi skrattade.
Vi hade kul på hemvägen också men då tittade vi på film.
Veckan gick i alla fall sjukt fort kommer nog inte upp leva detta en gång till tror jag.
Men nu kommen lite bilder jag har mycket mer bilder bara så ni vet.

Men det var lite om Norge/ Gjendebu. När klockan är 17.50 blir det att se på basket match på tven med pappa så mysigt ♥ Orkar inte blogga mer.

Puss, see ya!


Kommentarer
Postat av: ellen :)

ÄNTLIGEN (Y)

2010-09-11 @ 17:50:37
Postat av: i

Ha en bra kväll!

2010-09-11 @ 21:19:03
URL: http://pyjjamashallon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0