Tjolla

Tjolla Tjolla Hola!
alla söt grisarna <333
Idag va det skolan ;)
haha nja så där kul ;)
Det bästa va på so:n
då såg vi typ på film hela lektionen så jävla gött
satt typ i Fridas knä och hade fötterna på Mannes stol !
Och Frida grejade i mitt hår så jag nästan somnade !
Det va gött ♥
Nu har jag vart hemma ett tag
jag har bakat sockerkaka
Den blev kanon ;)
kommer bild !
I morgon blir det Studiedag
som ni kanske redan vet av Frida ;)
Ska sova, Rida och va med Kompis <3 (Y)
´
Ska ha en jätte mysig dag i morgon ! <33
Fast kommer så klart sakna Frida <3
men på fredag ska vi ju va efter skolan (Y)
I like, I like♥
kommer en fin text jag vill ge till en person
som jag inte vill säga med Aaa.. <3
´
´
Du har en plats i mitt hjärta ,
en plats fylld med både glädje & smärta ,
den delen kan du aldrig ta ifrån mej,
inte ens om någon annan skulle få dej ,
nej dej kommer jag aldrig att glömma ,
i mitt hjärta ska jag dej gömma ,
i ett hörn kommer du alltid att finnas för du är en människa jag vill minnas, tro det eller ej ,
jag kommer alltid att älska dej !
Du har en plats i mitt hjärta ,
en plats fylld med både glädje & smärta ,
den delen kan du aldrig ta ifrån mej,
inte ens om någon annan skulle få dej ,
nej dej kommer jag aldrig att glömma ,
i mitt hjärta ska jag dej gömma ,
i ett hörn kommer du alltid att finnas för du är en människa jag vill minnas, tro det eller ej ,
jag kommer alltid att älska dej !(L)
´
tyckte den va fin ! <333
´
Aa  men nu kommer min bild på sockerkakan <3
sockerkaka+001+liten.JPG (400×268)
Aa men nu ska jag dra ses <3333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0