Busiga häst! xd<3

Hejsan!
Äntligen sportlov!!!!!
Fy fan va gött!<3
Just nu sitter jag bara vid datan och slappar efter lite tårta och kakor ;) Elin fyllde ju år igår och då kom farmor och farfar idag och grattulerade henne!
Men idag i skolan va det rätt chill endå!
För vi slutade ju tidigt xd
När jag kom hem så typ tänkte jag att jag skulle rida Indra lite för hon och jag ska ju tävla i morgon<3" :DDD
Så jag tog på mig och gick ut och skulle hämta henne, så skulle Winston och Lasse va kvar i hagen tänkte jag så när jag skulle ta ut Indra så typ smet Winston ut och sprang iväg och jag bara FAN WINSTON och typ börja skratta as mycket, och så fick jag släppa Indra pch springa och ta Winston och släppa in han igen ;)
så skulle jag ta Indra och då sprang hon i väg i hagen och typ sparkade och hoppade som en liten kanin ;)
men jag fick tag i henne och så gick jag upp och gjorde iordning henne och red ut en bit, sen red jag och galopperade på vårat gärde!...
Hon va jätte duktig gick på tygen och massa shiiit! <3
Min lilla prinsessa! (Y)
Så nu längtar jag till i morgon! för att se hur hon upp för sig på tävlingen denna gången.
För sisst fick vi ju två rosetter! <3 :DDD
men aa nu ska jag snacka skype men några folk så vi ses!
PUSS & KRAM Lina ♥

Kommentarer
Postat av: hannah

Lycka till ! <3

2011-02-18 @ 21:00:46
URL: http://ponnyhoppryttaren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0