FREDAG AND I LOVE IT! ♥

Hejsan hejsan.

Idag har det varit skola som vanligt, det gick fort idag.
Vi slutar ju trots allt tidigt på fredagar. Men när jag och Alice skulle gå hem jag säger bara herreguudd!
Asså jag trodde ett tag att vi skulle blåsa iväg ;o
Haha, kanske inte riktigt men det blåste som bara den i alla fall...

Idag har jag varit våffelstekarn, så då tror jag att ni fattar. Jag har gjort våfflor till middag idag.
Imorgon skulle vi haft kalas för pappa för han fyller imorgon men vi skulle också firat mamma imorgon också, men det blir inget efter som mamma och Anton är sjuka.
Men de börjar bli bättre nu.
Så imorgon tror jag att jag ska med pappa och träna!

Idag hade jag tänkt att jag skulle baka black and white cupcakes men det gör jag nog imorgon.
Tror jag ska göra ett par örhängen senare idag guld och lite lite silver ska det vara på dom.
Det kommer nog bild i så fall.

Har inte så mycket mer att berätta tror jag...
Jo föresten jag fick mitt bankkort i tisdags men idag kom kåden (happy face now :D)


VÅFFLA :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0