......

Hej!
Jag och hannah vaknade för ett tag sen nu det va as varmt i Hannahs rum ;)
Igår såg ju jag och hannah på i rymden finns inga känslor, asså den va as dålig
tyckte jag, fast typ vid 2 elr något tyckte hannah den va bra för då va vi så trötta
att vi typ skrattade åt allt :D
Vi la oss väl vid typ 2 kanske halv tre, jag vet inte faktiskt, Vi pratade med några killar
på skype det va faktiskt kul ;)
vi sov väl till 11 kvart över 11 något sånt!. så vi har ju vart vakna ett tag men
inte så länge ;)
Mamma kommer väl och hämtar mig om ett tag typ vid 3 tror jag :D
men bloggar mer sedan.
Se ya!♥
Lina <3

Kommentarer
Postat av: hannah

Vi hade as kul :D <3

2011-01-30 @ 14:52:02
URL: http://ponnyhoppryttaren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0