Frida!

Hejsan !
Idag har Frida bästaste Hermansson vart här :) <3
Vi hade kul kul !...
Vi bakade bland annat Snoddas !..
Blev perfekt;)
vi har också vart ute och åkt spark, det va skit kul !
Fast Frida satt och skrek hela tiden typ ;)

I morgon kommer mina kusiner till farmor och Farfar
Då ska man ju vara där till typ 3 nånting ;)
kommer nog inte blogga så mkt då men.
Det lilla som jag bloggat får ni nöja er med ;)

Ett recept på Enkla Maränger kommer nu!
Lovade Frida !.
Blir ca 40 st.
Ugnstemp:125 grader
Ingredienser.
3 Äggvitor
1 dl socker
Gör så här: Häll äggvitorna i en torr och fettfri skål (viktigt för att vitorna ska gå att vispa).
Tillsätt ca en tredjedel  av sockret och vispa tills det har blivit ett fast och hårt skum. Vänd för-
siktigt ner resten av sockret.
Klicka, Spritsa eller bred ut smeten på en väl smord plåt eller bakplåtspapper.
Grädda mitt i ugnen ca 45 min.
Marängerna ska vara torra och lätta!
Lycka till!


Kommentarer
Postat av: hannah

Roligt :D <3

2011-01-08 @ 19:44:11
URL: http://ponnyhoppryttaren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0