friday I´m in love, right!?

Today it´s friday, and I love it, and I Love you! ♥

Hejsan hejsan, äntligen fredag!
Vad har ni gjort idag så. Själv har man varit i skolan.
Det var faktiskt ganska kul i skolan idag, speciellt på lunchen!

Då stack jag och Alice till elevcafeet där träffade vi Filip, Linus och Filip(!?)
Och den där andra Filip som jag inte känner sa till mig hela tiden:
- Vill du dansa?
- Haha, nej!
- Ska vi dansa?
- HA HA, nej!

Han frågade mig det hela tiden, varje gång han så mig vill du dansa?
Det tyckte Linus var jätte kul verkade det som för han skrattade när Filip sa det...
Haha, asså shit hoppas han inte håller på så på måndag.

I alla fall ska nog baka sedan har lust med det!
Nej men nu har jag en rolig sak att berätta. I alices tävling så var jag ju en av finalisterna.
Men jag kom tvåa... haha jag kommer aldrig vinna i något. Men tack om ni röstade!
Och tvåan van ett litet mini stativ. Och det ser ut såhär.
Ministativ med böjbara ben
Det var det jag hade och säga, och joo... jag har funderat på det länge och fått en och anan komentar och det här ståt:
Kan inte du lägga ut en video när du sjunger!?
Och jo kanske men ljudet på min webcam suuuggeeerrr! Eller så får jag ta den på mobilen!?
Men jag kanske gör det om ni vill?
See ya and peace out ♣

Kommentarer
Postat av: sofia.

Ja gör det lägg ut en vidio! :))

2011-01-21 @ 15:28:46
Postat av: liisa

ja gört!

2011-01-21 @ 16:27:36
Postat av: Lina

Ja Gör det för du är BÄST ! <3

2011-01-21 @ 19:04:28
URL: http://liinafriida.blogg.se/
Postat av: ALICE

Haha :D

2011-01-21 @ 19:07:11
URL: http://aliiceviktoria.blogg.se/
Postat av: hannah

De e ju as coolt de stativet :D

2011-01-21 @ 19:35:00
URL: http://ponnyhoppryttaren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0