♥Indra♥

♥♥♥♥ Hejsan!
Idag är det äntligen  ONSDAG!!!<3
and I love it!
slutade halv-20 i två någon ting!
Sen blev det att gå till 2 bussen med Hannah Magnusson
Haha kul kul (vi lekte hästar)
Sen kom Sofie, Sofia och Daniella till bussen också
så stog vi där och pratade lite och sen när vi typ
gick på bussen kom Sofie när en jävla full gubbe och han
bara typ Jävla skit och massa sen typ sa Alexander Det är robin hood jag vill han
för han hade typ en sån mössa ;) och han bara HÅLL KÄFTEN!
Hahaha lite störd men ;)
sen när vi gick av så kom Linda och hämtade mig!
Så nu sitter jag här och skriver :D
ska snart gå ut och göra i ordning Indras saker och packa ihop
allt sånt :D
sen när mamma och Elin kommer hem bär det av till TANUM :D:D:D
Längta rätt mycket nu efter att rida min lilla prinsessa :D
Indra=Bästa hästen i min grupp!
Och Lina=Bästa ryttaren i min grupp!
Se ya♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: hannah

haha kul vi hade asså, eller ja du drog med mig ju :D <3

Den gubben då XD <3

2011-01-26 @ 16:44:10
URL: http://ponnyhoppryttaren.webblogg.se/
Postat av: sofie

Hahahha den gubben va helt störd :)<3

2011-01-26 @ 21:18:40
URL: http://ssoofie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0