Pinsamt!

Hejsan!
Idag hände världens pinsammaste sak i skolan :O
kommer säga det sen, jag lovar det va jätte pinsamt!
Haha jag kan bara säga så här I will kill Jossan tomorrow.
Ajja idag så va det ju skola. rätt kul skoldag faktiskt :O
Rätt förvånad för det brukar bara vara kul onsdagar och fredagar
haha för då slutar vi tidigt ;)
Ska snart äta mat, mamma lagar maten nu.
Sen vet jag inte om jag följer med mamma och Elin till ridskolan
får se hur mkt jag har att göra (jag ha tyska läxa) :(
Eller så stannar jag hemma och gör den och sen går ner till min
älskade Farmor och farfar!...
Får se  hur jag gör :D
Men nu kan jag berätta vad det va ju tyckte va så pinsamt!
haha nästan lite pinsamt att berätta men;)
Ajja vi skulle ha No och så fick vi en vikarie för Martin var sjuk! (hoppas han alltid är det)
Men istället för han fick vi världens snyggaste lärare...!
Asså jag menar det!
Men i alla fall så typ satt Jossan och kommenterade allt som han sa när han ropade upp
namnen så om han tex sa Frida så sa Jossan med a i slutet!
haha lite störande men aa det gjorde hon på alla som han ropade upp
och när han kom till mej så sa han vad heter du!?
Jag bara Lina och då kunde inte Jossan vara tyst längre så hon bara
aa det är hon som kommer bli bikini modell!
Det va jätte pinsamt!
För Jossan brukar skoja med mig och säga du kommer bli modell och massa shiit!
Så det va lite pinsamt! xd
see ya!

Kommentarer
Postat av: hannah

sv; haha ja men asså jag har haft ont i huvet, jobbigt att sitta vid datan då ;)

Tack de ska jag göra:) <3

2011-01-25 @ 16:27:54
URL: http://ponnyhoppryttaren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0