Skridskor! (Y)

Hejsan hejsan ;)
Idag har jag åkt skridskor ;)
haha...
Det såg nog ut som bambi på hal is ;)
Fast har inte skrattat så mkt på ett tag :D
Men jag är stolt, jag ramlade inte på hela dagen.
Det tycker jag är bra (Y) !..
Asså helt seriöst vad fan ska jag blogga om xD!?
Haha det är sjukt!  mina skridskor men ska nog köpa nya snart ;)
Men i morgon ska jag, mamma och Elin till torp
och haha vet ni vad jag måste köpa!?
Hahahaha.. jo ett nytt träns till indra haha
Hon fläkte sönder sitt xD
(helt cp)
Min häst är inte normal :$
men ska nog gå nu ;)
vi ses bebisar! <3
Lina

Kommentarer
Postat av: Frida

- okej, ja allt bra! Sj? följ mig gärna via bloglovin vtw ;D

2011-01-02 @ 19:43:35
URL: http://enlitenjordgubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0