Sofia !<3

Hejsan !
Idag har jag vart hos Sofia.
Vi hade as kul !
Fast först när jag vaknade så såg jag på tv:n
sen åt jag frukost och sen staka jag ut med Indra och red !<3
Kanske kommer lite bilder i morgon (om jag orkar)
Fast det va bara det att när jag red så typ regna det och snöa !
haha så det typ töa (stavning).
Det va inte så kul men det fick gå :)
Jag red typ i en halv timme.
sen när jag kom hem så mockade jag för Indra och sen
gick jag in och byta om och så åkte jag till Sofia !
Haha vi typ åkte pulka och så typ välte vi så vi typ snurrade runt
haha och sen så typ slog jag i mitt huvud, Ajj ajj !!!
Men vi hade jätte kul i alla fall !
Så jag ska till henne i morgon med ;)
Haha..
Ses i morgon Puss och Kram! <33

Kommentarer
Postat av: Hannah

nu komenetrar jag ;D

2011-01-07 @ 13:52:53
URL: http://magnusssonn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0