Söndagen den 30 januari 2011

Hejsan hejsan.
Vad gör folket idag då? Själv gör man inget så.
Ska snart baka för mamma för hon tror att mormor och Sigge kommer hit idag, och då har vi inget att bjuda på så därför måsta jag baka!

Tror jag ska göra några muffins och typ en socker kaka :)
Sedan vid tre tror jag så är det hanboll tävling om tredje plats.

Imorgon är det skola igen... aja det är typ bara tre veckor kvar tills lov.
Vet ni vad ni ska göra på lovet, jag ska i alla fall till IKEA med mamma och så tror jag att jag ska åka och bowla med familjen. Mer vet jag inte åker säkert till torp någon dag också.

Men på ett sätt längtar jag tills lovet är slut "/
För när vi kommer tillbaka till skolan så har vi troligt vis bildat ett tjej lag :)
Då kommer det bli matcher men vi kommer börja med tränings matcher.
Kul ska det bli i alla fall, vet inte riktigt vad jag ska göra för väl sätta igång att baka!?
Ses kanske senare.

Kommentarer
Postat av: BY A-N-N-A

Sv: Tack :) skönt att det är någon som håller med :)

2011-01-30 @ 12:47:56
URL: http://byannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0