Tisdagarna är det alltid ganska mycket att berätta :D

Tjännah, vad händer med folket idag då?
Själv har man precis gjort läxa som matte och engelska.

Skolan idag har faktiskt varit riktigt bra, speciellt på NO:n.
Haha, det var såhär att jag och Lina och Michaela gick ner till no:n och då såg vi den jätte snygga läraren/vikarie.
Och då tänkte i alla fall jag och Michaela hoppas vi inte får han.
Sen ser vi att han går in i vårat klassrum... Jag, Lina och Michaela börjar gapflabba.
HA HA, och så skulle vi ha upprop på och då komenterade ju Jossan allt som ni ser i Linas inlägg.
Vi ska nog inte berätta så mycket mer om det tror jag + att det var jätte svårt att konsentrera sig. ;)

Efter skolan var det träning <3
Vi pratade lite mer på tjejlaget, och nu blir det av helt säkert.
Vi körde lite kondition, försvar, reger och lite lekar!
Det märks att jag har fått väldigt bra kondis eller jag kan inte säga väldigt deräkt ;)
Men det har ju blivit mycket bättre, och om man vill ha kondition så ska man inte sluta springa när man är trött.
Aja, bloggar mer imorgon.

Och heja SVERIGE sedan i handbollen, jag hoppas ni kommer titta!

 Do me like Michael Jordan!


Kommentarer
Postat av: sofia.

haha, du gillar att träna va? :)

2011-01-26 @ 15:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0