torp 24/7!?

Haha, man kan nästan tro att jag blivit beroende av torp.
Men det har jag inte men jag har varit där väldigt mycket det senaste och idag var jag där med Ida :)
Och detta fick jag köp mig:

En mjukiskofta från BikBok
En halsduk från BikBok
+ tre berlocker från Ur & Penn för bara 60:- (till mig armband det är dom inringade på bilden.)

Detta fick jag köpt mig idag, jag blev nöjd över det!
Snart är det i alla fall dags för Familjen anurlunda, en i min klass är med i det :)
Men jag tror inte att den familjen i Älvdalen ska vara med, jag gillade den familjen.
Den var så komisk på något sätt.
Men nu får ha det så bra så ses vi.

P E A C E O U T ! ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0