Dag 6: Min bästa vän!

Jag har många jätte bra kompisar, det ska jag inte ljuga om.
Men sen kanske jag har lite mer favoriter och tre bästisar det kan jag erkänna!
Och det är jag glad över att jag har!
För allt 3 är olika och jag tycker endå att jag passar in hos alla 3 :D
så jag är nöjd över att ha er som bästisar, Nu vill jag inte att ni ska ta åt er men Frida
och jag har nog en konstig bästis sak, för att vi är inte lika mycket som jag är med er andra men
jag liksom älskar henne endå! För att hon är som hon är och det gillar jag, men jag älskar ju er andra
med såklart!, Även om man bråkar ibland!<3
Min bästa bästisar heter Frida, Hannah och Klara!
Och dom betyder jätte mkt för mig och jag menar det verkligen!
Puss och kram på er!<3
Kram Lina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0