dagen/morgondagen!

Hejsan hoppsan!

Hoppas ni har haft en bra dag. Men jag ska fatta mig kort så har min dag varit mindre bra!
Det började med att jag stod upp vid 07.00 och gjorde mig iordning.
Var ganska glad för jag hoppades att armen hade läkt bra. Jag och Mamma kom in till Näl.
Där fick vi gå upp till röntken eller hur det stavas. Där fick vi vänta i en timma nästan.
När jag hade röntkat klart så gick vi ner till ortopedmotagningen eller vad det heter.
Där fick vi beskedet att detta var inte bra alls! Vi fick se mina bilder och benet var sneare än det det var när jag brytit de. Då kom ju tårarna och då förklarade dom att jag skulle opereras imorgon tisdag.
Jag ville värkligen inte det eller jag vill inte det men det för mitt bästa.
Efter det så frågade mamma mig om jag ville till överby men jag ville inte dit.
Så vi åkte inte dit men så skulle mamma in på ö&b och så sa hon att vi skulle åka till torp också. Och det gjorde vi.
Jag fick lite grejer.
Och imorgon blir det att stå upp 05.00.
För jag och mamma ska ha åkt vid en 06.00. Och då ska jag ha hunnit att dubbel duscha men nån sak som är bakteriedödande kommer inte ihåg vad den heter.
Så när jag och mamma kommer in ska vi gå till barnvadelningen. (klockan bör vara 07.15 då)
Och då ska jag få sprytor och shit. Efter det söver dom mig nog. Sen ska dom väl operera...
Efter det vet jag inte vad som händer men i veckan blir jag nog hemma :(
Jag vill inte vara hemma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Visst det är skönt med sovmorgon men endå.
Aja ni får ha det såbra!
/frida

Kommentarer
Postat av: ida :)

stackare frida, det kommer att gå bra!! <3

2011-03-21 @ 20:45:32
URL: http://idabergggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0