stor måne/ kommentarer!

Hejsan hejsan.
Nu var det ett tag sedan jag bloggade här. Men nu när Lina är i Sälen ville hon det.
Så vad har jag för val ;)
I vilket fall såg ni månen igår? Den var ju enorm. Jag har läst på massa ställen om detta.
Och igår var den 14 % större. Och så läste jag på en blogg att den hade orsakat massa olyckor.
Som iår var det i Japan men jordbävning och tsunami. Den inträffar vart 18 år.
Så igår stack jag och min pappa ut med bilden och åkte till vattnet och se om vi kunde få en bra blir som månen reflekterar i vattnet :) Men den hade gömt sig... Men vi åkte lite längre bort och då hittade vi den.
Så här kommer min bild. (jag har en annan bild på min egna blogg klicka in vet jag)


I vilket fall nu har nog Lina åkt till Sälen så nu kommer att att svara på alla komentaren i veckan.
Ha det bra så hörs vi nog! :)
/friiiidddaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0