Underbar!

Hejsan!
Nu har jag kommit hem från en underbar tävlings dag men älsklingen Indra! Det gick super bra idag. Fast på första rundan vägrade hon på första hindret en gång men det va lite mitt fel också, men sen gick det super duper bra :D så det blev en till rosset till min lilla prinsessa :D I morgon drar vi ju till Sälen villket jag längtar jätte mkt till! Men lite typsiskt att mina kusiner har feber idag :/ men det är saker man får ta, jag menar vi gör ju bara detta en gång om året liksom då hade väl ni med åkt fast ni va sjuka! ;) Det hade ialla fall jag gjort xD Ska snart ut och mocka och göra iordning istallet fixa lite och putsa indras saker, kommer ju inte göra det under vecka så får bli nu ;) sen efter det ska jag nog börja packa lite smått haha jag har inte orkat göra det så ska nog passa på. Sen ska jag nog gå ut och gå en sväng är jätte trött så jag kan nog behöva det eller vad säger ni :D...
Nu hoppas jag verkligen att Frida bloggar på denna bloggen i vecka för jag tror inte jag kommer hinna göra det så mkt om jag känner mig rätt ;) Men jag tror Frida gör det eller aa det hoppas jag att hon gör. Men jag har gjort några tidsinlägg som kommer upp under vecka :D så lite uppdat kommer allt :D
Ne ni får ha det så gött så länge så ses vi! <3
Puss Lina!



Kommentarer
Postat av: sarah

tack så mkt :)

det e super bra med mig, själv? :)

2011-03-19 @ 16:15:30
URL: http://sarahrnic.blogg.se/
Postat av: sarah

vad roligt :D

nja, jag har åkt några gånger men jag gillar inte kyla så mkt ;) gillar med solsemester (: <3

men du får ha det bäst i sälen :)

2011-03-19 @ 16:20:18
URL: http://sarahrnic.blogg.se/
Postat av: sarah

ingen aning faktiskt :) tänkte kanske kolla på någon film men vet inte ritkigt villken.. du kanske har några filmtips?



själv? :)

2011-03-19 @ 17:16:55
URL: http://sarahrnic.blogg.se/
Postat av: MADDES

Ursäkta jättesent svar. Har haft fullt upp med plugg till en stor tenta. Men nu är det över och jag är tillbaka som vanligt med bloggen och alla kommentarer.

Hur mår du idag då?

2011-03-19 @ 17:44:02
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0