23 augusti 2010- Första dagen in the skola!

Hallå där!

Idag var det första dagen i skolan... Stog upp 06.45 men när vi ska till Gjendebu måste jag stå upp 05.30.
Wow.. hur ska jag orka det men det komemr nog bli en kul vecka där.
Men idag i skolan har vi inte gjort så mycket.
När alla kom så fick vi massa papper och skit och så fick vi våra skåpnycklar.
Efter vi pratat en stund var det dags för matte.
Efter matten hade vi engelska och efter det hade vi svenska och efter det hade vi so.
Sen fick vi gå hem för dagen.

Vi fick värsta BÄÄÄÄSSSSSTTTTAAAA shemat asså.
Slutar tigidt på måndagar, onsdagar och fredagar!!!!!!! (y)
Jätte bra.
Snart ska jag i alla fall äta eller i alla fall vid 16.00.
Är sjukt hungrig ;o
Men i alla fall ska kanske vara med Alice sedan.

I alla fall jag har börjat nörda en låt Darin sjunger...
Kan ni gissa vilken här kommer den i alla fall ;)


Orkar inte blogga nu.
Ska vila ses kanske sedan!

Puss.


Kommentarer
Postat av: ALICE THE BEST!

i alla fall..i alla fall xd

haha ! :P

2010-08-23 @ 15:40:50
URL: http://aliiceviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0