Allt är löst nu

... Och jag är vän med Lina igen! <3

Men nu ska vi inte prata det...
I alla fall idag har jag inte gjort så mycket varit med en kompis sen barndommen!
Var med Manne in stund idag vi hade kul. Han fick gå hem vi en 16.30.
För vi skulle äta och sedan skulle vi lämna min bror på MIF (fotbollsklubb)
Så då åkte vi upp till mormor fick fika där!

Efter en timme eller något så åkte vi ner till MIF och tittade en stund på när Anton spela.
Dom van med 4-3.
Så nu sitter jag här och bloggar och söker på eniro efter ett nummer.
Imorgon blir det kanske hamburgsund om inte det så ska jag vara med Ida :D
Var ett lite tag sedan nu.
Men detta var allt för mig ses imorgon.

Godnatt pussar än så längen!

Kommentarer
Postat av: issa

Jag mår bra.. :D

Vad har ni bråkat om? :O

2010-08-12 @ 17:44:58
URL: http://pyjjamashallon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0