"blogg tråka"

Hej...

Har inte haft lust att blogga på några dagar men så här har dom sett ut i alla fall.

Igår tills idag sov jag, Ellen och Elias hon farfar. Jag vaknade vid 08.00. så nu är jag gött trött asså.
Igår gjorde vi inte så mycket faktiskt vi åt lite godis och sånt.
Men i morse skulle farfar iväg så jag gick hem vid en halv tio typ.
Då gick jag ut och gick med Pappa och Elton.
En lång tur men det var lite härligt eftersom det började regna lite.

Sen vid 12.00 kanske var vi ute i smögen :)
Vi gick på brygga men det var inte så mycket att ha...
Sen så träffade vi min kusin Christoffer och vi stod och pratade med han sen stund och han tycket vi skulle komma till han.
Men inna vi åkte hem till han så åkte vi till Hunnebo och åt räkmacka (han bor i hunnebo)
Det var gott sen gick vi en lite tur. Men asså jag har sätt tre kändisat på ca en månad.
När jag var i helsingborg såg jag: Eric Saade och Molly Sandén.
Och idag när vi var i hunndbo såg jag David Batras han som är med i bland annat Parlamentet (Y)

Men sedan åkte vi hem till Christoffer.
Vi var där i 2 timmar nästan och nu sitter jag här och bloggar.
Och pappa håller på att grilla köttet! (H)

Juste ja!
Glöm inte att rösta på veckan blogg här hos Alice.
Jag och Lina gick vidare så rösta rösta rösta.
Tack! :)


Kommentarer
Postat av: linn

Hej

Såg du verkligen Eric och Molly?? :O

i sånna fall gud va coolt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hejdå puss Linn!(L)

2010-08-09 @ 20:58:10
Postat av: sanna

sv: för den är skitbra xd

2010-08-09 @ 21:33:45
URL: http://arviiiiidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0