svar på linas inlägg..

Lina jag förstår om du är irreterea på mig. Jag vet att jag tog i väldigt mycket men jag menade inte illa.
Jag vet att du har mycket att göra på dagarna med dina hästar och dina kompisar och din familj.
Du har kanske inte den tiden jag har för att blogga jag har inga hästar jag ska sköta.
Jag har bara mina kompisar och min familj.

Asså jag vet att jag har sårat jätte många men det brukar lösa sig ganska fort...
Och det hoppas jag att detta kommer göra också för du är min allra bästa vän! <3
Okej okej, jag kanske har färändrats men då vill jag vi veta det vad som är bra och dåligt.
Alla förändras kanske på ett bra eller dåligt sätt... då har jag väll förändrats på ett dåligt sätt?

Jag ska försöka ändra på det.

Lina jag har också jätte mycket minnen med dig, det är bara för att du inte är som alla andra du är skiiittt snäll, rolig och väldigt sööt! :)<3
nu ska jag berätta om några minnen jag och Lina har för alla går inte att berätta.<3

Första minnet:
Vi lärde känna varandra då vi började skolan den 19 agusti 2009.
Vi lärde känna varandra riktigt bra faktiskt så jag frågade Lina om hon ville sova över hos mig och det ville hon så vi gjord en bästis video ( kommer sedan)


Andra minnet:
Jag kommer ihåg när vi var på Göksäter haha!
Skiiit kul vare jag välte ner en mugg och då sa jag till Lina
- Spriiing så fort du kan.
Lina och jag tittade på varandra då såg vi att det var några tanter som glodde på oss så vi fik stå vkar.
Haha... och när vi skulle åka hem så skulle min mamma och mormor in till torp en sväng.
Och jag och Lina hade köpt några chips så vi satt kvar i bilen.

Medans dom var inne på torp la vi lite chips under däkena. Så när mamma och mormor kom så sa jag stäng av radion och var helt tyst. Mamma började backa bilden så sa det "krasss" och jag och Lina började gap falbba!
Mamma och mormor fattade inte vad et var som var så kul... Men det var riktikg kul!! <3


Tredje minnet:

Det var när du som över här en hel helg.
Guud vad kul vi hade. Vi tog massa kort och hade kul. Vi åt gott och bagade lite.
Vi cyklde träffade lite kompisar och busade med Elton vi sminkade varandra m.m


Fjärde minnet:

Det var när jag var hemma hos dig första gången och skulle sova där.
Vi bestämmde att vi skulle ta en rid tur mer hästarna.
Så efter ett tag så skulle vi trava och jag skulle vara först har jag för mig och då ville Indra förre så hon fick typ lite ut bortt. Så hon typ hoppade ner för ett dikt och började stegra och skit det var läskigt men sedan började vi små skratta! <3


Vi har mycket mer minnen än så...

Vi brukar berätta hemlisar för varandra och sånt.

Men jag låvar att jag ska försöka ändra på mig till den jag var! <3

Lina jag älskar dig och du är min bästa vän!
Förlåt!

Love Me Still - Loulou (älska mig fortfarande) till dig Lina <3


Kommentarer
Postat av: lina<33

Frida Älskar dej otroligt mkt och den låten är inte bara till mej till dej från mej också <333333333333333333333333333333

2010-08-11 @ 19:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0