basketavslutning.

Hejsan hejsan.

Idag var det sista dagen i skolan gött.
Imorgon kommer Lina hem till mig vid en 12.00 tror jag för jag vill sova länge imorgon!
Haha, vi ska byta julklappar.

I alla fall idag har det varit basketavslutning det var roligt.
Men ändå väldigt tråkigt på ett sätt, för vi har ju alltid så kul tillsammans! "/

Vi såg på film vi såg det magiska skorna!
Det är faktiska bra endå fanst jag har sett den ett antal gånger.
Men idag blev det inget snack om tjejlaget :(
Det får vi ta när vi börjar igen.

Men just nu sitter jag och lysnar igenom Jay Smiths album.
Helt 7kt bra änså länge lysna och njut på spotify!
See ya!

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha kul :)

2010-12-21 @ 19:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0