Jag hatar att ha ont i halsen.....

...... blåsor i munnen,Att knappt kunna prata, hosta så man nästan spyr och massa mer !!!!!!!!!...
Hejhej  ja ni kanske förstår att jag ee hemma i dag!
Fast jag har inte så kul direkt! =(
Men men livet är inte det lättaste ! och syn är väl det ;)
Ja ni har väl sett fridas tävling ! TÄVLA!! :D
Idag ska jag:
*Ta det lungt!
*Sova!
*Släppa ut hästarna/Hundarna!
*Äta!
*Och kanske pyssla lite :D!
´
Hahaha inte så mkt men man kan inte göra så mkt när man  ee sjuk !

Dagens Fråga tänkte jag ställa !:D
Vad tycker du om våran blogg?? :D
Det var allt för men nu !
Ööh jag bloggar lite senare ! <33
//Lina !

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja jag tycker bloggen är jätte bra !

Fortsätt att blogga men blogga lite mer :D

2010-12-13 @ 07:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0