Julafton !<3333

God morgon alla tomte nissar ;)!<333
Idag är det ju julafton !....
Min dag kommer vara så här :
Först ska jag äta lite mat och öppna en julklapp!
sen vid 12-1 någon ting ska vi ner till farmor och
hela tjocka släkten kommer =)
Och vi ska äta och ha jätte kul plus öppna massa julklappar hos
farmor och farfar !...
Sen går vi typ hem vid 6 7 tiden och då kollar nog jag och Elin på
Våra julklappar som vi fick där nere !
Sen öppnar jag och Elin mamma och pappa våra julklappar som vi har
här hemma :)!<33
Aa.. men nu ska jag ta det lite lugnt och vänta på att få öppna första
julklappen ;)
Hahaha.....
Ha en under bar julafton och sköt om er !
Jul pussar och Jul kramar Lina <3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0