JUL=LOV !<33

Hejsan svejsan lille bror :) <3
Nu är det äntligen Lov !<33
Och jag älskar det redan ;D
haha...
Idag i skolan var det värsta chill ;)
I slutet såg vi på Morden i sandhamn!
Den var as bra kommer på tv 4 i kväll klockan 9
och samma på Onsdag !
Den rekommenderar jag :D
Så nu vet ni ju vad jag ska göra klockan 9 i kväll ;) haha
Och i morgon ska jag sova ut !
om jag hade fått bestämma så skulle jag sova till 11 ;P
haha men det går inte så bra för jag vaknar vid 8-9 tiden xD
Så ja vi får se hur jag lyckas med det .
I morgon ska jag till Frida också :D
vi ska byta julklappar!!!!!!!!.......
Jag längtar as mkt nu till Jul afton asså ;)
Aa fast jag längtar ju också tills i morgon så klart =)
Idag kanske Frida bloggar lite senare för hon är med
sina basket kompisar och ser på Film i skolan tror jag.
Något sånt där i alla fall ;)
men hon bloggar nog sedan !
Nu blir det Lina Hissar och Dissar!

*Jul lov !
*Snart julafton !
*Jul klapparna klara!
*Winston är skit pigg
*Jag vill att det ska vara julafton i morgon !
*Att killar ska fatta så trögt!
*Att jag tror jag är kär igen !
*Indra är halt :( !
Ja det var lite hiss och diss :D
vet inte så jätte mkt jag ska skriva mer !
Jo jag kan köra dagens fråga :)

*När får ni jul lov!?
Fick ni det i dag eller i går eller för en vecka sedan eller vad!?
Skriv gärna för jag vill veta ;) !<3
Puss och kram Lina <33

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra hiss och diss Lina :)

Jag slutade också i dag :)

Kram Sofia

2010-12-21 @ 19:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0