"lilla julafton"

Hallå där i stugan som tomten kanske säger.
Idag är det lilla julafton som vi säger hemma hos mig och det innebär.
Att vi gör julskinka med mera och att vi kanske får en julklapp eller två men det fick vi inte idag.
Men mamma och pappa fick från mig och Anton.

Av mig fick dom en lite hundbok och en svepask och av Anton fick dom en chokladask :)
Det var det dom fick och så gav dom varandra lite.
Men dagen idag har inte varit helt okej tycker jag det började såhär.
Jag vaknade vid 10.00 och så, mamma kom in och sa att det var frukost.
Då hade jag ont i huvudet och lite sånt.
Sedan åkte mamma och pappa och handla och sånt sen när dom kom hem så gjorde dom skinkan och så skulle jag och pappa och Anton in till torp och köpa lite grejer.
Så hade vi tänkt att vi skulle göra julgodis idag men det blev inte av, så då blev jag sur!
Får att vi ska inte göra det imorgon så vi får göra det efter jul.
Det är väl inget kul?

Men men så är det, imorgon blir det att åka till Lysekil till mina kusiner och fira.
Hoppas jag får det mesta av det jag önskat mig.
Här kommer en liten bild och detta var allt för mig.
P.S hoppas ni träffar på tomten inatt och ser hans renar. ♥
God Jul och Gott Nytt År.
Bloggar imorgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0