Pysslet jag gjort.

Jag fick en komentar av Anonym om jag kunde vissa upp pysslet.
Och det kan jag väl så detta blir dagens inlägg :)

Detta gjorde jag:
Fem enkla halsband och två armband.
Min favorit ser ni ju vilken det är den mid den där lilla "flickan".
Vet ni vad jag tänkte!? Joo jag börjar få överdrivet mycket smycket och sånt och då tänkte jag ha några slagt tävlingar fram till julafton. Vad tycker ni om det?

Av domma jag gjorde idag så tänkte jag att ni kunde få tävla om tre halsban och ett armbend.
Alltså de blåa halsbanden och det blåa armbandet :)
För jag har ingen nytta av dom endå ;)
Jag kommer att skriva tävlingsregler med mera imorgon.
För jag tror jad ska ha en tävling i alla fall ;)
Så imorgon börjar tävlingen och slutar på fredagen den 17 december blir det va?
Så var med och tävla ;)
(så reglerna kommer i morgon)
Detta var allt för mig.

See ya and peace out ♣


Kommentarer
Postat av: stiinaaa

ohh, ska du ha tävling? :D <3

2010-12-12 @ 20:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0