Söndag = trååkkiiiggg dag!

Rubriken säger väl allt, eller?
Asså jag hatar värkligen söndagar, värsta dagen på hela veckan. Asså jag får snart aggro jag hatar söndagar, jag vill bara att det ska komma en annan dag istället för denna... ÅÅ jag hatar!

I alla fall, jag vill åka pulka men det är ingen annan som vill det ju och jag vill inte åka själv.
Men men sånt är livet!? Haha får väl se senare om någon vill.
Idag käns som en deppig dag tycket jag. Snör och äkligt ute men jag vill fortfarande åka pulka.

Tror jag får lyssna på musik och chilla idag.
Orkar inte blogga mer, tråkigt inlägg jag vet :)
See ya!

Kommentarer
Postat av: Niinii

Spelar i JKS basket :))

superfin blogg ni har :)<3

2010-12-05 @ 16:03:31
URL: http://Http://niiiniiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0