Sura!?

Tjabba Tjena Hallo !
Asså jag förstår att ni kanske ee sura på mig för att jag inte bloggat men jag har verkligen inte orkat !.....
Man tröttnar ett tag och sen blir det kul igen ;)!<3
Så nu kommer jag i gång igen ! (Y)
Såna fint väder det är idag ! :D sånt gillar vi ;)
Jag och mamma ska kanske ut och rida en skön tur i dag!
enda felet är att det är så Fucking jävla kalt ute ! :/
Men jag får väl ta på mig bra med kläder ! ;)
Jag har gjort klart julklapparna till Farmor och Farfar och Mormor !
Det är skönt! Fast jag håller på med Mammas och Pappas julklapp!
men jag är klar med Elins julklappar !....
Jag ska snart göra Lussebullar/Lussekatter vad man nu säger xD
Det ska bli jätte gott ! Jag älskar det, och det är ju jätte mysigt att göra också!
Fast jag älskar ju baka också! ;P
hahahahaha.....
kommer nog kanske bilder i dag från våran ridtur, lite ute bilder och vårat bak ! <3
men jag lovar inget får se om jag orkar lägga in bilder först och främst !
men kanske :D
Jo jag tänkte på det ni kan väl kommentera lite mer kanske ! :)
haha för det blir lite roligare för mig och Frida då ;)
¨
Nu gör jag en Lina hissar och Dissar ! =D

*Fint väder nu !
*Jag är nästan klar med Julklapparna !
*snart jullov
*Indra är otroligt duktig i dressyr nu !

*Jävligt kalt !
*Mörkt fort
*
Har inget mer ! ;)
kRMA LINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0