Torsdag och en dag kvar tills fredag!

Hejsan hejsan!

Hoppas allt är bra med er, allt är bra med mig i alla fall ;)
Idag har det varit skola helt okej faktiskt.
Slutade vanlig tid idag (14.45) och Martina slutar tidigt på torsdagar men hon väntar på mig, gulligt ^^
Ska snart äta tror jag hemma gjorda kötbullar med potatis.

Martina kommer hit vid 17.00 och då ska vi fixa header och sånt.
Hon hade tydligen trötnat på den, haha.
Så det ska vi väl ta och fixa?
Asså jag har inget att skriva längre men det blir väl så när det inte händer något.
Imorgon ska jag med Lina hem och Hannah ska med tror jag (?)

Nej nu har jag inget att skriva så.
Jag kanske bloggar mer sedan.
See ya! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0