3 november 2010 och 13 dagar kvar till jag fyller :D

Tjännaa!

Sitter och chattar med Martina nu.
Hon vet inte vad hon ska ha på sig när hon kommer till mig sedan.
Jag ska att hon skulle komma naken, haha.
Så sa jag så här- eskö så är men jätte serrriiiöös :D
Hon bara aa.

Haha, idag var det sovmorgon alltid lika gott tycker jag.
Nyss har jag typ ättit lite och sminkat mig och sånt men jag vet inte häller vad jag ska ha på mig.
Tror det blir jeans och en tröja.

Men vid halv sex kommer tjejerna, Ida, Martina och Lina.
Och vi ska mysa och åta gott har jag bestämt.
Haha, och Lina kommer med paket till mig.
Hon skulle inte behövt ha det men men ingen idée att säga imot henne ;)

Orkar inte blogga mer...
Kanske bloggar mer sedan eller imorgon.
P U S S !
 MIN VOVVEEE!!! (L)

Kommentarer
Postat av: Hannah

ska ni vara med i tävlingen, för ja antar de när ni komenterade ;) <3

2010-11-03 @ 18:08:19
URL: http://magnusssonn.webblogg.se/
Postat av: sanna

hon vågar nog inte gå naken när hon är granne med kevin :)

2010-11-03 @ 19:47:24
URL: http://arviiiiidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0