Friday all night long.

Today it´s friday, and I love it. Do you? :)
Så himla skönt med fredag tycker jag.
Och imorgon är det lördag och vi ska ha släktkalas för mig och min bror.
Tor jag bara får pengar faktiskt men jag har ju önskat mig det.
Hoppas alla kommer i alla fall och hoppas Linnea kommer imorgon också.
För det var ett tag sedan jag såg henne nu men det är ju inte så konstigt om dom inte kan komma för dom har smö upp till moturhuven på bilen "/

Haha, det är tur att det inte är så här i munkedal.
I alla fall idag har det varit skola skit kul idag, jag och några kompisar fick en idée att vi skulle göra en sak.
Men om det blir så bra det vet vi inte, haha!

Här kommer en bild, har inte så mycket mer att skriva! :)

P E A C E O U T ♣

Kommentarer
Postat av: alice

Vi är awsome! <3

2010-11-26 @ 16:51:06
URL: http://aliiceviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0