Hannah hela dan !!<3

Vad gör vi ? Nu kör vi ;) <33
haha hej alla goa och glada !<33
´
Idag har jag vart med Hannah !
KUL KUL
Men min dag började så här!:
Jag vaknade kl 09.00 av att Elin hade på Tv:n skit högt!
Haha inte så kul när man la sig kl 24.00 ;)
sen gick jag upp och åt frukost !<33333333
sen ut till hästarna och gav dom mat, Dom blev jätte glada!
sen in och tog på mej lite mer kläder och ut och gick en promenad
med hundarna.
sen ringde jag Hannah och frågade om vi skulle göra något i dag och det gjorde vi
När hon kom red vi ut en riktig lång tur jätte mysigt !
VI HADE DET ROLIGAST VI TYP SKRATTA ÅT ALLT
haha ;)
och Winja typ sparkade när vi skulle börja gallopera upp
för en backe så Hannah  nästan ramla av, så typ skratta vi åt det aa och massa skit ;) <3
Det va i alla fall super kul ! <33333333
sen så bakade vi Cupcakes blev super kommer bild i morgon orkar inte nu ! <33
och sen åkte hannah hem ! <3
men kolla gärna Hannahs blogg och rösta på Min och Fridas blogg för vi är med
i veckans tävling på hannas blogg så kolla och rösta på våran !!!!!!!<33
http://magnusssonn.webblogg.se
Puss och kram Älskar er ! <333

Kommentarer
Postat av: Hannah (:

Mår du dåligt lina ? :) <33333

2010-11-06 @ 19:01:31
URL: http://magnusssonn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0