Kusinerna ! <3

Hej hej alla lata framför data! ;)
Idag har jag och min lilla syrra vart
med Farmor hos kusinerna !<33
Det har vart en jätte mysig dag ! <33
först vaknade jag vi 09.00
sen åkte vi till mina kusiner vi
10.00 ungefär !....
När vi kom dit fikade vi lite och så
sen typ gick vi ut och typ jagade varandra men
en slangbella (haha jätte kul )
så vi va typ ute i 2 timmar elr något !
sen gick vi in och spel ett spel men trummor
och skit ;)
sen åt vi mat (korv och bröd)
och sen gick jag med min minsta kusin och lekte på
hans rum (vi lekte med dinosaurier)
haha xD
sen skulle jag och Elin, farmor och Maximilian åka hem och du följde
min minsta kusin med hem till farmor! =D
så har vi vart där et tag nu och så kom hans pappa
kom hämtade han nu, bra tillfälle för jag och Elin skulle
ta in hästarna ! (Y)
så nu har vi tagit in dom och gett dom mat och så
så nu ska jag bara ta det lugnt......
se på tv sen och ducha!
Mamma jobbar kväll, och pappa ee i norge och jobba så det är bara
jag och Elin hemma men mamma kommer vi 10 tror jag ! <33
aa ses puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0