Lite om dagarna...

Tisdag:
Jag var i skolan och efter skolan var det träning <3
Det var jätte kul vi tränade på zoon försvar.
Efter jag hade gjort mig i ordning så skulle jag gå då kom jag på att jag hade glömt glasögonen i sporthallen så jag fick springa tillbaka och hämta dom. När jag skulle gå hem så hade jag tappat mobilen på vägen.
Så när jag kom hem fick vi åta och leta efter den då hittade vi den.
När vi hittade den så fick vi åta till Lina för Camilla skulle ha något party typ.
Det var lite om tisdagen.

Onsdag:
Slutade jag tidigt jag gick hem och satt med massa läxor tills klockan var 17.45.
Inte det roligaste sen gick jag ut och gick med mamma och Elton.
Det var skönt, det hände inte så mycket annat...

Torsdag:
Idag har det varit skola som vanligt.
På idrotten hade vi dans och kullebyttor.
Hahaha, jag och Alice var inte så jätte duktiga på det men det gick i alla fall.
Tur att man kan det i alla fall och så fick vi läxa att vi skulle försöka böra bakåtkullebyta.
Och det kan jag värkligen inte ^^,
I alla fall när jag kom hem pluggade jag lite sen har jag inte gjort så mycket.

Det är gott med fredag i morgon i alla fall.
Inte mycket mer att skriva ni ska jag se på lite robinsson!
See ya and peace out ♣

Kommentarer
Postat av: ALICE

VI VA JU BÄST! :O

2010-11-25 @ 20:54:14
URL: http://aliiceviktoria.blogg.se/
Postat av: sofia.

2010-11-26 @ 15:10:37
Postat av: sofia.

värkar soomm du haar haft några bra dagar! :)

2010-11-26 @ 15:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0