lördagen den 20 november 2010.

Hejsan hejsan...

Idag är det lördag skönt tycker jag i alla fall.
Som ni ser så har jag och Lina gjort ny design och vi har fått en del komenterer om det.
Och om ni inte har något bra att säga skriv inget då?
Eller om ni nu måste göra det kan ni väl i alla fall skriva era namn? Så svårt är det väl inte.
Om det nu är så att jag och Lina gillar den då gör vi ju det vi kommer inte göra om den för att någon tycker den är ful det kan ni väl fatta eller?

Men just nu försöker jag fixa länkningarna för dom är blåa och svarta och vi vill ha dom svarta!
Om någon vet hur man gör så skriv en kommenter så vore det snällt :)

I alla fall nu ska jag berätta lite om dagen i stället.
Har varit en stund hos mormor idag och sedan ska jag äta och sen efter det ska jag pysla lite.
Ska typ göra en tavla av tyg om det går bra med det kommer bilder på det i så fall.
I kväll bilr det nog tv:en och datan hela tiden.
Klockan 20.00 blir det så mycket bätter efter det vid 21.30 bilr det heartbreak hotel.

Inte tid att skriva mer men om det är någon som vet hur man fixar fägerna till länkningarna så skriv en kommetar, tak :)

Buggles - Video Killed The Radio Star
See ya and peace out ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0