morfin gör så jag blir trött!

Vet ni vad morfin är?
Det tror jag jag vet vad det är, det är ett bedövande medel typ.

Som ni kanske vet så tar jag ju hostmedecin...
Och i den så är det morfin och det gör att jag blir trött och grinig.
Men i alla fall mamma väkte mig vi 11.00 idag tor jag och så skulle jag äta.
Men det gick inte jag tog lite jogurt och inte mer.

Och jag är inte hungrig nu och det skulle jag varit annars.
Men men måsta försöka fålla humöret uppe till kalaset till min kusin.
Vet faktiskit inte vad jag ska skriva mer har inte hänt så mycket idag.

Har varit ute med min älsklingsvove och busat och tränat.


Men jag kanske bolggar när jag kommer hem, inte säker på det.
P E A C E O U T ! ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0