plugg och lite annat...

Hejsan hejsan, skönt med fredag :)

Tycker inte ni det
I alla fall idag har det varit skola som vanligt vi slutade 13.35
Och när jag kom hem så gick jag ut med vovven Elton.
Sen när jag kom in på satte jag mig och plugga och nu är jag klar med det.
Kanske dra igenom det en gång till sedan.

Idag blir det i alla fall att ta det lugnt och sånt.
Mysa lite och aa chilla ;)
Inte så mycket mer att skriva faktisk jag är lite sugen på en ny design men vi för se med det.
Ja.. juste ja jag och Lina vann tävlingen hos Hannah titte hennes blogg.

Kanske hör av mig sedan.
See ya! ♥


Kommentarer
Postat av: hannah :)

Nu har jag länkat er ;)

2010-11-12 @ 17:51:43
URL: http://magnusssonn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0