16- 17 oktober 2010- Lina och Ellen.

Hejsan hejsan.

Idag är jag lite kraslig i halsen och så sa jag stannade hemma får se hur jag gör imorgon.
I alla fall så var jag hos Lina i lördas och i söndas.
Jag sov över där vi hade kul vi grajade med lera.
Och lite annat så vi var ute ganska mycket och pratade på att vi skulle göra en ny design.
Typ göra bloggen lite höstig vi pratade på färgerna: Svart, vit och orange men får se ur det blir.

Men vi tog kort och sånt hade kul i alla fall.
Jag åkte ju hem igår så mamma kom och hämtade mig vid 13.00
Och när jag kom hem så packade jag upp mina saker.
Sen stack jag ner till farfar och då var min faster och hennes familj där.

Så då sa min faster att jag kunde dra ner till Ellen min kusin.
Och Ellen ville gå på bio och det blev det också.

Vi fickade biljätter m.m
Så senare vid 16.00 tiden så åkte vi in med buss till uddevalla.
Gick bort till bion och väntade på att bion skulle börja.

Vi såg på i rymden finns inga känslor.
Den var faktiskt bra tyckte jag och Ellen,
men nu orkar jag inte berätta så mycket mer.
Lite om helgen var detta.

Ni kanske kommer se en ny design idag eller i veckan!
See ya! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0