14 september 2010- sjuk!

¡Shuue!

Jag vet att jag sa att jag skulle ha en liten bloggpaus men jag hade inget att göra så jag tänkte et snabbt inlägg.
I alla fall idag är jag lite sjuk så jag fick stanna hemma gör det imorgon också.
Men men...
Juste ja jag har ju berättat att jag var med i en antimobb grupp!?
Men nu är det så att jag vill inte vara med i den.
Jag kände att jag inte ville och jag har ingen lust alls faktiskt.
Man kan väl vara snäll utan att vara med i en antimobb grupp?
Så jag hade tänkt och säga det till min lärare på torsdag då jag kommer till skolan.
Tänk om jag inte får gå ur då? Dom kan väl inte tvinga mig?
Jag hoppas inte det i alla fall...

Haha här sitter jag och skriver sånt för er... inte så kul och läsa kanske.
Snart ska jag göra läxor t.ex. spanska, engelska och lite so!
Men detta var allt jag hade och säga ni får ha det såbra.

See ya! ♥

Kommentarer
Postat av: i

Allt bra? :D

2010-09-14 @ 21:32:58
URL: http://pyjjamashallon.se
Postat av: u

Vad görru? :)

2010-09-15 @ 21:31:40
URL: http://pyjjamashallon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0