18 september 2010- igår ♥

¡Shuue!

Har ju inte bloggat nästan någonting nu i veckan. Så då tänkte jag att jag skulle blogga lite nu.
Som ni kanske vet så var jag sjuk tisdag och onsdag.
Men när jag kom till skolan i torsdas så var Lina sjuk...
Haha, men det gick bra endå. Vi har varit ganska mycket sjuka de sista!?
I alla fall igår hade jag typ en fest hemma hos mig.
Vi hade jätte kul vi var 9 st men vi skulle varit 10 st men Lina kunde inte komma :(
Men vi ska nog göra om detta så hon har inte missat något.

Vi hade kul. Så här såg kvällen ut igår kväll:

När klockan var 17.00 kom Martina till mig och vi gjorde oss iordning och sånt.
Och så fick jag en jätte fin blomma av Martina, TACK SÅ JÄTTE MYCKET ♥
När klockan blev 18.20 typ så kom Ida hem till mig efter henne så kom Ellen och Vigge samtidigt.
Efter en liten stund så kom Manne.
Och efter Manne komme the boys ;)
Eric, Linus och Filip och Eric hade med sig sin hund så Elton fick hälsa på Erics hund.

Alla gick ner och titta på tvn sen såg vi på Simpson eller hur det stavas.
Sen gick vi in i mitt hobbyrum och där hade vi gåtor från fortet och så grejade vi.
Vi hade  sjukt skojigt i alla fall och alla var glada och nöjda efter kvällen.
Så idag ska jag ta det lungt.

Imorgon blir det nog att vara med Lina tror jag.
Kommer blogga mer imorgon för nu ska jag slappa.
Här kommer en bild som är bilder eller aa den är från igår ;)

Nu har jag inget mer att berätta så,
See ya! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0