2 September 2010-Phineas och Ferb♥

Hejsan hejsan!

Idag har det varit skola och vi hade ju kontitions pass på idrotten.
Det gick bra jag körde så hårt jag kunnde förrens min lärare sa att jag skulle ta det lugnt.
Men men, jag fick göra det i alla fall.
Jag gick full dag idag till 14.45.
Jag cyklade hem med några kompisar fick lite mat i magen.
Och så knarkar jag halstableter men det gå inte.
Det blir inte bättre haha, men det är ju gott (Y)


I alla fall imorgon är det fredag och Lina följer med mig hem vi slutar 13.40.
Så skööönt på en fredag vi slutar tigitg på måndagar, onsdaga och fredagar :D
Så nöjd över vårat shema!
Haha! Ni ser ju rubriker på inlägget!?
Jag älskar Phineas och Ferb och jag vet inte varför men tittar på det 24/7 käns det som.
Tycker det är kul och lite mysigt ibland.
Tittar på det nu!
Imorgon så ska ju Lina med mig hem så ska vi göra våfflor och det kommer bilder.
Jag låvar, snart ska jag till min mormor blir där en stund kanske mobil bloggar, vet inte!


Vet ni vad jag tycker!?
Jag och Lina följer en blogg som heter pyjjamashallon.se.
Det är värkligen rolig och bra att läsa hon tippsar om hår och naglar och kläder.
Och det tycker jag är bra jag har fått sjukt mycket tipps som jag håller vid b.la hår och käder!
Hon skriver liksom vad hon tycker i alla fall hon heter Isabelle.
Jag och Lina tror att hon har följt våran blogg ett litet tag vi har i alla fall följt hennes.

Jag/ Vi tycker att ni ska ta er en titt till hennes blogg!!

Det var nog allt jag hade så länge hörs i kväll tor jag ;)
Pussssssar!
En bild sen i "sommras" på semästerna i helsingborg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0